Re: UPS z allegro ...

Autor: _pre [PL] <pre_pl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 10:10:08 MET DST

> zalezy gdzie chcesz takie aku kupowac (i do ktorego upsa)
> zasadniczo to APC SMART maja tak

> 2x 12v 17ah (oryginalnie w modelu smart 1400 - cena jednego aku ~140zl )
>
> smart 1400 i wieksze upsy maja zlacza specjalne do akumulatorow, przykrecane

witam

A możesz jeszcze opisać jak podłączyć dwa akumulatory Europower 12V17Ah ?
Bo właśnie próbuję wymienić i nie bardzo na razie wiem jak podpiąć ten
osobny kabel z szarą końcówką.
Do tego jest jeszcze chyba bezpiecznik osobno (?), też nie wiem jak go
wpiąć.

Szukałem info w internecie, ale tylko znalazłem strony o RBC7
(oryginalny moduł APC)
Aaa, mam smartupsa 1400 (SU1400INET)

dzięki z góry