Re: Ktoś może kręcił sobie stare Celeronki 333 ??

Autor: muzzy <muzzy121_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:26:06 MET DST

> Poszukaj go sobie, podałem Ci stronę w której są podstawowe
> i potrzebne do overclockingu parametry różnych CPU.
> Ja na HDD mam obecnie 167MB różnych specyfikacji
> z których połowa spakowana jest WinRAR'em.

> No i ? Jak wiadomo (Ciebie pewnie nie) dla Copermine max to 2.1V,
> mój poprzedni CPU PIII 1 @ 1.26 GHz chodził i chodzi jak na razie
> 2 lata na napięciu 2.05V. Zawsze trzymam się specyfikacji, i przez
> te wszystkie lata lata, nie udało mi się uszkodzić *ani* jednego CPU.

Nie chce się z nikim sprzeczac. Tak naprawde zawsze znajdzie sie ktoś
kto bedzie miał inne zdanie na temat overclockingu. O to samo toczy sie
odwieczny spór między zwolennikami Intela i AMD.
Mnie nie jest szkoda tego procka więć prawdopodobnie zostanie podkręcony
rzy dość ekstremalnych ustawieniach :)
Właśnie dostałem od kumpla fajny radiator. Zaraz maszyna przejdzie
ciężką próbe. Opisze później proces kręcenia. Zegnam panowie.
Mam nadzieje że odpali na 500 Mhz :P