Re: restartowanie systemu ... zaraz po uruchomieniu

Autor: Adam \ <explora_at_koszalin.art.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:26:24 MET DST

> pomozcie jak wiecie.Nowo instalowany system (win98,win2k) normalnie wlacza mi
> sie... a potem jeszcze zanim pojawi sie menu start juz sie restartuje :/
> Zrobilem juz wiele
> -format,
> -partycje od nowa,
> -zerowanie sektorow dysku przy pomocy softwaru Seageta
> -'fdisk /mbr'
> -ustawienie w biosie opcji 'optimalized defaults'
> i nic nie pomaga :( linux to juz w ogole sie nie chce zainstalowac
> rzucajac 'segmentation fault'. Ma ktos jakies sugestie ??? bo ja juz wymiekam.
> [...]

mialem taki przypadek, ze komp ciagle sie resetowal...
najczesciej przy kopiowaniu lub restarcie...
z uwagi na okolicznosci sprawdzilem, kable, zasilacz, dyski, procek,
pamieci i te pe... niz sie nie grzalo i bylo ok i sie resetowalo...

powod okazal sie banalny :)
wymienilem baterie... niski stan napiecia powodowal bledne wykorzystanie
zasobow systemu BIOSU i ciagle zwisy ...

--
Adam Arkadiusz "ExploRa" Kazmierski
explora_at_koszalin.art.pl | http://explora.koszalin.art.pl