Re: POMÓŻCIE, skasowałem partycję na dysku SATA!!!

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 11:39:42 MET DST

Użytkownik "gilbert3" <usun_gilbert3_SPAM@op.pl> napisał w wiadomości
news:caqgbr$3mr$1@news.onet.pl...

> Być może powtórzę się, ale powiem: szukanie w google to jest jak szukanie
> śmietniku: może coś znajdziesz, ale na ogół podchodzą ci odpadki.

Może masz racje:) Napisałem zebyc użył googli bo mnie jeszcze ani razu nie
zawiodły:)
IMHO lepiej by było, jakbys troche pozperał i raczej zapytał o opinie
dotyczącą kilku znalezinych programow, czy dobra, czy darmowe, jak uzywac,
czy komus sie sprawdziły itp.
Wtedy odpowiedz bylaby na pewno dobra, bo do takiego pytania nie daloby sie
przyczepic.

Pozdrawiam.