Re: Ktoś może kręcił sobie stare Celeronki 333 ??

Autor: muzzy <muzzy121_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 11:31:10 MET DST

> jest

> sprzętu,

> ok, miałem się nie odzywać ale naprawdę głupota, przyparta to ściany,
> okazuje się przekraczać własne granice, czyli jest podatna na overlocking
> :) -
>
> 1. to nie jest dokument Intela
> 2. oto komentarz z tego dokumentu, do którego podałeś link, do tych
> nieszczęsnych 3V określanych jako "The Absolute Maximum Voltages are the
> highest voltages the chips can take for a short period of time. Extended use
> of the processor at or near these voltages will cause permanent damage to
> [...]
puszczali go z powodzeniem na 2.8V
Skorzystam jeszcze z porady jednego z kolegów, i sprawdze te pamięci,
aczkolwiek wydaje mi sie ze to sa 133Mhz
Szczerze mówiąc dziwie się troszke że aby poszedł na 500 potrzebował by
aż tak duzej różnicy w Vcore ??!!
No nie wiem, wydaje mi się to trschke dziwne , ale wsumie, overcklocing
wymaga czasami ekstremalnych zmian w sprzęcie.
Teraz myśle nad własnejkonstrukcji coolerem dla tego procka.
Celek nie jest drogi, może warto spróbowac z nim powalczyć :)
To wkońcu nie lada wyzzwanie , coby go nie spalić :)
Musze skombinować jakiś niezły cooler.
Zastanawia mnie to co mówił kolega o tej magistrali. Ze trzeba póścić go
  na 101. Mam ASUSA P2B , mam możliwość wybierania stałych wartości
66,75,83,100,112,133 Mhz
Aha, miałbym 2 prośby: -Nie wiecie może czy można kupić jakieś lepsze
radiatorki na takiego celka ??
- Nie moge znaleść tabeli napięć (pełnej) dla tego procka. Chodzi mi o
to by było tam napisane które piny zakleić aby zmienić napięcie na
konkretnie mnie interesujące.