Re: Ktoś może kręcił sobie stare Celeronki 333 ??

Autor: timeo <timeo_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 09:17:38 MET DST

> Ja to MAM w specyfikacji, i nie potrzebuję szukać.
> Sam sobie poszukaj specyfikację.
> Jak widzę, zabierasz się za coś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
> A najważniejsze parametry ze specyfikacji
> (napęcie, natężenie, moc, temp.) możesz sobie sprawdzić tu:
> http://users.erols.com/chare/elec.htm

> To co ja piszę, to pisze Intel w swojej specyfikacji.
> Ale jak widać masz większą wiedzę od Intela ... :>
> Kompletnie nie masz pojęcia o overcloskingu, odpuść sobie.

ok, miałem się nie odzywać ale naprawdę głupota, przyparta to ściany,
okazuje się przekraczać własne granice, czyli jest podatna na overlocking
:) -

1. to nie jest dokument Intela
2. oto komentarz z tego dokumentu, do którego podałeś link, do tych
nieszczęsnych 3V określanych jako "The Absolute Maximum Voltages are the
highest voltages the chips can take for a short period of time. Extended use
of the processor at or near these voltages will cause permanent damage to
the chip"