Re: laptopy - pytania...

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 11:15:40 MET DST

> sa w sprzedazy niedrogie karty dzwiekowe i grabbery na usb.

aha, no ale niestety to jest dodatkowe urzadzenie ktore trzeba podlaczyc.

dla upewnienia sie: czy wejscie mikrofonowe moze oznaczac rowniez LINE IN
czy to powinno byc wyszczegolnione osobno? (czasem sie zdaza ze ktos pisze
wejscie na mikrofon/line in) Przypuszczam tez ze ostatecznie mozna by
podlaczyc urzadzenie zew. do wej. mic ale line in i mic to zazwyczaj 2 rozne
wejscia, bo na mic musi byc bardziej czule, no ale moze moga byc 2 w 1.
Prosze o sprostowanie jesli cos zle rozumiem. (zalezy mi na LINE IN by moc
cos potem nagrywac na laptopa, nie podlaczajac dodakowych urzadzen, ze
wzgledu na dod. kable itp.)

soonic