Re: laptopy - pytania...

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 14:28:36 MET DST

Marek N. wrote:

> Witaj!
> Ja kupilem laptopa przez Allegro (IBM T22) i jestem zadowolony!
> Nawet nie odbieralem osobiscie, tylko dostalem paczke kurierem,
> no ale sprzedajacym nie była osoba prywatna tylko pewna firma z
> katowic specjalizujaca sie w sprowadzaniu poleasingowych laptopow
> z USA, ktora wszystkim polecam!

Ja również. Mogę powiedzieć, że (jeśli masz na myśli firmę ATS) to towar
jest 100% zgodny z opisem. Wszystko sprawne, przetestowane, do mojego
dodali także płytkę "CD recovery" (czyli do odzyskania fabrycznych
ustawień, łącznie z OSem i wszystkimi dodatkowymi programami).

Przy okazji miałem wrażenie, że satysfakcja klienta jest dla nich
istotnym czynnikiem. To niestety wcale nie jest norma ani na Allegro,
ani w polskich sklepach. Stanowczo zbyt często stykam się z takim
podejściem, że zanim kupisz towar, sprzedawca wciska ci dowolny kit,
który tylko jesteś w stanie łyknąć, a jak już kupisz, to "twój problem".
To jest typowo "wschodnie" podejście do handlu, którego ja nie toleruję.
Kto był w sklepach na Tottenham Court Rd. w Londynie, ten wie, o czym
mówię (notabene większość tamtejszych sklepów należy do Azjatów).

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki