znikajacy dysk

Autor: shadizar <shadizar_at_no-spam.op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 18:33:50 MET DST

Mam problem ktory nie wiem z ktorej strony ugryzsc

po okolo 30 minutach pracy komputera zawiesza mi sie komputer (aczkolwie
k nie zawsze)
i co ustalilem z powodu znikajacego dysku
po restarcie komptera w bios wykrywa jakies krzaczki w nazwie zamiast
poprawnie :
WDC WD800BB-00FRA0, ATA DISK drive 80GB
dysk jest podlaczony na drugim kontrolerze IDE - ATA jako master razem z
nagrywarka CDRW
nie jest to wina dysku poniewaz dysk jest nowka zreszta probowalem
z innym wyjetym takze z folii.

hm co jescze plyta
  Soltek 75FRN2-RL nVidia nForce2 SPP + Raid
na pierwszym kontrolerze caly czas pracuja dysk 120GB master, 80GB slave

na co jeszcze zwrocic uwage ?

--
regards
     sebastian