Re: Verifying DMI Pool Data?

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 13:46:16 MET DST

looser wrote:

> Czy jesli go nadpisze to bedzie ok, czy to jakis glebszy problem?
> Bo jesli chodzi o BIOS to moge w nim wszystko ustawiac i jest ok.
> Pozatym jak mam go nadpisac jesli nawet z dyskietki nie bootuje?
> Sa jakies zewnetrzne urzadzenia do tego?

Sa. Wyciagasz kosc BIOS-u z plyty jesli jest taka mozliwosc, nagrywasz
na dyskietke nowy BIOS, bierzesz oba te przedmioty i idziesz do serwisu,
ktory ma odpowiedni programator pamieci. Ale sprobuj zresetowac BIOS
najpierw, patrz instrukcja do plyty ktore piny zewrzec, ewentualnie
wyjmij bateryjke na jakies pol godziny, przy wylaczonym komputerze
oczywiscie to wszystko.
JEsli to w ogole jest wina BIOS-u oczywiscie.

Pozdrawiam.