Re: Czy istnieje program do odzyskiwania danych z CD

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 13:34:52 MET DST

ari wrote:

> Nagralem tylko 20 MB wiec sadze ze poza tymi nadpisanymi danymi te
> poprzednie tam jeszcze są. Czym to odzyskać?

IMO jesli ich nie widzisz, to Nero zaczyna zawsze nagrywac w tym samym
miejscu plytki i jesli nagrales wiecej niz te 20 MB to raczej wszystko ci
nadpisal. Nie wiem jak jest zorganizowana plyta CD-RW ale raczej nie tak jak
hdd po sformatowaniu, czyli nie ma stalej struktury sektorow itd. Zdaje sie
ze Na plycie CD-RW jest jedna sciezka. W zwiazku z tym moze rzeczywiscie nowe
dane sa zapisane obok starych (nie wiem czy zapis zaczyna sie zawsze w tym
samym punkcie ), jesli gdybam bez sensu to niech mnie ktos poprawi.

Pozdrawiam.