Re: Wybor HDD

Autor: Lord <lord_pander_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 13:52:56 MET DST

> - Maxtor - ponoc jedne z najszybszych, ciche w spoczynku, glosne w trakcie
> pracy, minusem (jak dla mnie) jest elektronika na wierzchu - ale to male
> piwko; grzanie w normie, jak dla mnie faworyt

mam akurat ten dysk i moge o nim powiedziec kilka slow:
1.szybki
2.slychac go podczas pracy ale jest i tak cichszy niz wd
3.elektornika na wierzchu nie przeszkadza bo przeciez dysk nie lezy na
jakiejsc blasze tylko jest przykrecony do obudowy
3.co do grzania to wg mnie nagrzewa sie szybko i mocno na szczescie w
obudowie mam wentylatory na hdd
4.3 letnia gwarancja jest niewatpliwym atutem