Re: tani UPS [OT]

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 01:16:51 MET DST

> jeśli możesz, to napisz proszę coś więcej - ile to zajmuje miejsca, czy
> trzeba coś wymieniać (wodę, czy coś...), czy rzeczywiście nie wydaje
> żadnego dźwięku...
> jaki masz zestaw i za ile go kupiłeś? jakiego masz procka i z jakim fsb, ile
> ma stopni?

To może ja się pochwalę swoim. Też CPC. Zestaw podstawowy -
zbiornik z pompką, 5m rurki, blok wodny - koło 100 zet. Do
tego dwa małe bloki wodne na GPU i chipset (39 zet/szt).
Dodałem 10 m zwykłej rurki PCV (60 gr/m), starą nagrzewnicę
z poloneza (za free - tylko musiałem połatać), dwa stare
wentylatory z zasilaczy. I to wszystko za okno. Zamiast wody
destylowanej - borygo (koło 3l). W zimie miałem na procku
B2500+@2537MHz (1,8V)14,5x175 - 15 stopni. Teraz jak się
ociepliło dorobiłem pompę cieplną (to już wyższa szkoła
jazdy) - koszt ok. 200 zet. Ale i tak musiałem zejść z szyną
na 170. Temperatura w stresie ok. 20 stopni.