Re: tani UPS [OT]

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski__WSTAW_TU_M_at_LPE__op.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 15:04:36 MET DST

Łukasz Lubojański wrote:
> Ja mam te polskie badziewie z CPC - tandeta ale odziwo działa spoko - ale
> jak chcesz podkręcać kompa to niestety za słabe. A tak to 10 stopni mniej
> niż z wentylatorem SPIRE (z tych tańszych). Ale jest z tym trochę pracy -
> a na dodatek dostałem wadliwy sprzęt na początku i był do zwrotu - więc to
> raczej dla cierpliwych jest :D.

dzięki za odpowiedź. kurcze, kusi mnie, żeby sobie coś takiego kupić...ale
nie wiem czy nie będę miał z tym jakiś problemów ;)

jeśli możesz, to napisz proszę coś więcej - ile to zajmuje miejsca, czy
trzeba coś wymieniać (wodę, czy coś...), czy rzeczywiście nie wydaje
żadnego dźwięku...
jaki masz zestaw i za ile go kupiłeś? jakiego masz procka i z jakim fsb, ile
ma stopni?

pozdr. wojtek
gg: 2087202