Problem z Neostardą

Autor: Krzysztof Goścminski <express_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 19:43:43 MET DST

hej. mam taki problem: od kilku dni mam neostradę i od kiedy zainstalowałem
oprogramowanie i modem z kompem zaczęły się dziac dziwne rzeczy (wcześniej
łączyłem sie przez telefon i wszystko było ok)
np. kiedy próbuje zamknąć okno przeglądarki Internet Explorer z paska
systemowego giną nagle prawie wszystkie ikonki a na ekranie wyswietla się
okno które zwykle się pojawia sie przy wyłączeniu kompa.
Na początku myślałem że jest jakiś konflikt programowy albo wirus ale nic z
tych rzeczy. Instalowałem na nowy, nieużywany dysk Windowsa (Millenium) ale
niestety problem się powtarza.Dzwoniłem tez na infolinie pomocy TP ale tam
wszystko zrzucił na system. Czy mieliście podobny problem? Prosze o jakąś
wskazówkę, plizzzz !!!