Aktualizacja BIOSu problem

Autor: Tomek <kucza_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 18:22:45 MET DST

Witam!!
Mam taki problem. Kupilem sobie dysk 160 GB, podlaczylem go i okazalo sie,
ze moja plyta glowna wykrywa go jako 137 GB, czyli standard. Od razu zaczelm
szukac jakiegos upgrade`u do plytki i tu jest problem. Mam plytke: Chaintech
7VJD2. Znalazlem kilka stronek, ale nie mam pojecia, po pierwsze, czy ta
plytka moze obslugiwac wieksze dyski, a po drugie, jak sobie poradzic z tym
plikiem: http://www.bios-drivers.com/drivers/32/32666.htm Tam wlasnie jest
do sciagniecia ten plik, ale nie wiem, co mam z nim pozniej zrobic. Jak
rozpakuje, to otwiera mi sie jako obraz plyty. Mialbym w zwiazku z tym
OGROMNA prosbe, czy ktos moglby mi ewentualnie na maila przeslac spakowane
(ale normalnie ZIPem), to co powinienem miec na dyskietce startowej do
upgrade`u BIOSu. Bede bardzo wdzieczny.
Moj adres: kucza @ o2.pl
Pozdrawiam
TOMEK