Re: Modecom 350gtf

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 13:56:34 MET DST

Użytkownik "rafi" <wf_kw@op.pl> napisał w wiadomości
news:cajd0l$mp5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mam taki zasilacz od dzi. powód zakupu to jescze gorszy zasilacz deer
> (sprzedawane jako foxconn), który nie trzymał ani troche napiecia.
>
> A ja mam udaną sztuke DEERa 400W. Mam 4,97V, 3,26 V, cpu 1,6V !!!!

a ja mam pytanko jeszcze. Wiemze napiecie na cpu zalezy od plyty głownej -
tytaj mam jakies 0,075V za mało i mam w biosie podniesione napiecie o tyle
własnie.
natomiast czy napiecie +5V tez zalezy od płyty/dysków ich prądożerności,
stanu kondensatorów, czy tylko od zasilacza. tzn czy jeslibym podpial swoja
zasilke gdzie indziej to czy by chodziła ok, czy raczej podobne napiecia by
dawala.
Ktos robił takie eksperymenty?