resety i powroty do systemu - problem

Autor: KJanik <chrisjan.usunto._at_polbox.com>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 13:54:41 MET DST

Witam,

Na początek konfiguracja
B2500
asus nforce
Ati Radeon9800Pro Saphire
512MB TwinMOS 400 (dual)
60GB Barracuda
Nagrywarka DVD LG
SB Live
Obudowa i zasilacz Enlight (zdaje się 300W)

System czyściutki świeżo postawiony.

Czasem (b.rzadko) następują resety systemu najczęściej tuż po starcie. To
jest mniejszy problem bo tak jak pisze występuje to b. rzadko. Natomiast
notorycznie występuje zjawisko wywalenia gier do systemu. Zjawisko jest
nieprzewidywalne raz zachodzi po 1 minucie raz po 10 czasem wogóle. Czasem
przy wczytywaniu, czasem przy robieniu nic.
Czasem dzieje się tak bez rzadnego komunikatu (np. FarCry) czasem wywala
komunikat "Serious Error occured" (C&C Generals)

I tu moje pytanie; co jest nie tak??
Czy zasilacz do wymiany?
Czy wystarczy UPS (napięcie w mojej sieci jest nieco kiepskie, da się
zaobserwować czasem przygasanie światłą)
Czy może pamięci?
A może to coś z k.graficzną?

Temperatura pracy jest w normie (na ati VGA Silencer, na procesorze duży
radiator z dużym wiatrakiem, dodatkowy wiatrak w obudowie)

Oststnio wymieniłem prawie wszystkie bebech w moim PC (pozostała właściwie
tylko ta obudowa Enlight i SB Live) i od tego czasu zaczeły się problemy.

Będe wdzięczny za pomoc.

KJanik