Re: Juz nie daje sobie rady...

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 11:24:47 MET DST

Geralt ma racje. jest takie demko nvidii z tym ogrem, co podobniez chodzi na
fx5200 a u mnie chodzilo 2-3fps. dolozylem 256mb ramu i jest 20fps.
256mb ramu to w dzisiejszych czasach minimum zeby wogole wlaczac komputer!

druga wazna rzecz to sterowniki - z nforcem trzeba wiedziec ktore
zainstalowac. stery od plyty glownej daja podwojenie wydajnosci (z wlasnego
doswiadczenia wiem - nie mialem 4in1 dla kt266a zainstalowane i mialem
polowe 3dmarkow.)
do tej karty graficznej najlepsze stery to 56.72

inna sprawa, ze fx 5600 to cieeenka karta i w nfsu (przy athlonie 1,7+) z
max detalami w 800x600 wyrabia srednio 30fps co jest absolutnym minimum.
tak samo bedzie z doomem 3 czy halflifem 2 i nie ma sie co dziwic.