Juz nie daje sobie rady...

Autor: Slay <xmen_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 10:24:46 MET DST

Wita,
Kolega ma Athlona 2.2 GHz, GF 5600, płyta ECS N2U400-A (nForce2 Ultra400 ),
256 ram-u, HDD 80GB Seagate, Windows XP Prof PL.
Zainstalowane najnowsze stery, poprawki do windows-a, a jednak niektóre gry
chodzą bardzo mulowato.
Kombinowałem ze zmiana rozdzielczości, wyłączałem wszystkie efekty,
instalowałem starsze drajwery i nic, nadal to samo.
A same gry, te które się tną nie maja aż takich wymagań sprzętowych.
To samo się dzieje na postawionym czystym systemie.
Poradźcie, bo już nic mi nie przychodzi do głowy.
Pozdrawiam
Slay