Re: Pilot do nowych kart telewizyjnych.

Autor: Harpik <harpik_at_tenbit.pl.nospam>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 21:55:18 MET DST

> acha - a poprosze, zeby ktos mnie oswiecil; bt878 ma sprzetowo
> zaimplementowane funkcje pilota i wyjscie pilota, to sa rzeczywiscie
> bezposrednio pociagniete linie z bt878 ??

Tu masz racje

> bo mi sie zawsze wydawalo, ze bt878 odpowiada jedynie za produkowanie
> okienka z obrazem, zas dostarczaniem sygnalu /w tym zmienianiem
> kanalow/ zajmuje sie taki zestaw ukladow zamkniety w ekranowanej
> charakterystycznej metalowej puszce, wysoko wystajacej ponad laminat;

Tu tez masz racje.

W tunerku (tym metalowym) jest uklad odpowiedzialny za odbieranie sygnalu,
chipset go przetwarza itd.
W przypadku pilota takie dane tez trafiaja na chipset i sa odczytywane jako
zmiany odpowiednich rejestrow tego ukladu (ten gdziestam siedzi w pamieci u
mnie ee000000-eeffffff )

A ja nadal szukam programu ktory by to obsluzyl ;/

Harpik