Re: Pilot do nowych kart telewizyjnych.

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 02:09:04 MET DST

Harpik wrote:

[...]
> w nowym PixelView jest chipset 10bitowy (poprzednie bt878 byly tylko
> 8bitowe), podobno lepszy a malo softu do niego - Conexant 2388x.
[...]
> Jeśli ktoś z was ma dzialającego pilota od karty tv na tym chipsecie to
> prosze podzielcie sie informacja na temat programiku.

acha - a poprosze, zeby ktos mnie oswiecil; bt878 ma sprzetowo
zaimplementowane funkcje pilota i wyjscie pilota, to sa rzeczywiscie
bezposrednio pociagniete linie z bt878 ??

bo mi sie zawsze wydawalo, ze bt878 odpowiada jedynie za produkowanie
okienka z obrazem, zas dostarczaniem sygnalu /w tym zmienianiem
kanalow/ zajmuje sie taki zestaw ukladow zamkniety w ekranowanej
charakterystycznej metalowej puszce, wysoko wystajacej ponad laminat;

adas;