Re: modernizacja kompa

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 11:52:04 MET DST

> Czy możesz uzasadnić dlaczego doradzasz dwie pamięci, zamiast jednej,
> Skoro ta płyta (a dokładnie jej chipset) nie obsługuje trybu
> "Dual chanel"?

Rzeczywiście masz rację, nie przyjrzałem się uważnie ale - chipset jest
opisany jako ultra 400, tak jak w moim MSI Delta-L, także nazewnictwo jest
to samo - wprowadza w błąd nabywców ( co jest ujęte w komentarzach )
Wniosek - brać tylko z dwukanałową obsługą pamięci.
Wykastrowany nforce2....bleeee........
Pozdrawiam
MariuszH