modernizacja kompa

Autor: asalacin <asalacin_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 02:21:21 MET DST

Mam w tej chwili kompa Duron 1GHz 256 RAM plyta ECS K7S5A dysk Maxtor
40Gb zasilacz Modecom 350W obudowa Exodus. Jest to juz stary zestaw
ktory strasznie mi sie zamula.
Mam do wydania okolo 1200zł. Chce kupic plyte + procek i 512 RAM
najlepiej 400Hz. Chcialbym nabyc podzespoly wysokiej jakosci (np. RAM
Kingston lub inny markowy a niekoniecznie taki drogi;), bo ostatnio
przejechalem sie na najtanszych podzespolach wciskanych przez
sprzedawce.
Znalazlem taka pare plyta + procek
http://sklep.benchmark.pl/pelny_8288.html (Asus A7N8X-X + AMD Athlon XP
2500+ Barton BOX) Warto sie tym zainteresowac? Moze lepiej brac plyte na
chipsecie Via? Slyszalem, ze Barton bardzo sie grzeje. Moja obudowa nie
ma dodatkowych wiatrakow. Czy trzeba bedzie ja wymienic czy raczej kupic
jakis dobry cooler na procka(jaki?). Zasilacz wystarczy?

Z gory dzieki za zainteresowanie i ewentualne odpowiedzi/podpowiedzi.