Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 01:04:45 MET DST

a co w przypadku gdy?
> 1) Odpowiedź można znaleźć w wyszukiwarce

nie mozna znalezc, sa tematy podobne, ktore jednak nie pomagaja w moim
problemie
> 2) Odpowiedź jest łatwa, wystarczy trochę pomyśleć

jak sam widzisz nie jest latwa
> 3) Odpowiedzi nie sposób się domyśleć ale można ją stwierdzić empirycznie
> (wykonać kilka experymentów)

eksperymentowalem (instalacja 2 systemow xp i 2000, rozkrecenie i
sprawdzenie tasm, polaczen i kabli,
proba instalacji sterownikow, scandisk, itd
> 4) Odpowiedź jest w archiwum

jak w pkt 1

dziwne jest dzialanie tej grupy,
chyba nastepnym razem zaczne tak:
"nie jestem kretynem, zanim napisalem sprawdzilem google, miesiac
eksperymentowalem,
pytalem sie profesorow informatyki, wymienilem 10 razy czesci, a jednak nic
nie pomoglo
czy jednak znajdzie sie ktos kto mi pomoze?"

choc pewnie znow zobacze tekst typu ntg czy google

juz kiedys mialem podobny problem w kompie stacjonarnym, wymiana tasmy
pomogla
teraz to nie podzialalo, dlatego sie pytam

i nie zakladajcie z gory ze kazdy zadajacy pytanie to leniwy polglowek,
ktoremu sie nie chce poszukac i poeksperymentowac

i czy moje pytanie jest naprawde takie banalne?
jakos nikt do tej pory nie rozwiazal tego problemu,
nawet nie dal linku, zebym mogl wzorujac sie na odpowiedzi z tej strony
samemu to naprawic
ale prawiacych moraly znalazlo sie wielu

z powazaniem
Daniel H.