Re: Co sadzicie o MB Asus P4P800 Deluxe ?

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 00:33:46 MET DST

Cichocki Hubert napisał(a):

> Zastanawiam sie nad kupnem tej plyty, wydaje sie ze to co oferuje Asus na
> niej za taka cene (od 530zl.) jest niezle. Czy ktos posiada taka plyte i
> moglby wyrazic opinie ? Chodzi mi o ewentualne konflikty itp itd.
>
> Do tej plyty chce wlozyc narazie Celerona 2,4-2,6 a docelowo jakiegos P4
> 2,8-3,0. Do tego 512MB ramu Kingstona lub inna markowa (co polecacie?).

Ja mam, z tym ze wersje DeLuxe (nie jestem maniakiem, ale wersji std nie
bylo :(, no ale raid i iee1394 zawsze sie przyda. W koncu jeden slot Pci
bedzie moze keidys wolny :)

> Dodatkowo bedzie z nia pracowal:
> -GF3 Ti450 Gainwarda,

Wczesniej mialem Cel800 i Ati Radeon 9100. Wczesniej sie cielo, ale
teraz nie wiem po co ludzie kupuja lepsze grafiki :)

> -dyski Seagate Baracuda 120GB i U6 60GB + IBM 20GB.

120 GB Seagate 8 cache. True, true...

> -Naped CDRW LG48x16x48x,

te sam

> -karta sieciowa Intel 100S,

zrzynales ode mnie konfig...?

> -SB!Live5.1

chyba tak :)

Powiem tylko jedno. Plyta piszczy mi. Nie, zeby zagluszala glosniki, ale
praca przy pisku staje sie nieznosna.