Re: Esperanza dvd-r i liteon 812S :(

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 17:51:42 MET DST

> Pisalem na tej grupie juz dosc wiele razy, ze Liteon to qpa. To mi nie
> wierzono. Taki to niestey ten liteon jest. Wypala tylko na drogich
nosnikach
> a do tego wypala zle. Ja mam Liteon 811 i mam to samo. Ja mialem problemy
> Princo.

Mi też nikt nie wierzył, że liteon to shit. Przypomnę tylko (bowiem już to
pisałem na p.c.p), że gdy wybierałem nagrywarkę dvd rw dla siebie,
przetestowałem dwa jakieś liteony. Nie pamiętam już dokładnie modeli, ale
zapamiętałem sobie jedną istotną rzecz - oba nie potrafiły odczytać tego co
zapisały na płytach -R i +R.
Wybrałem więc Nec'a 2500A i zwę się jego zadowolonym użytkownikiem.

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
kenickie<at>box43<kropek>pl