Re: ksiazki...

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 07:22:07 MET DST

> czy gazetki sa teraz po 33 zlote? Jarek...
nie ale ceny niektorych oscyluja blisko tej kwoty: np: PC World Komputer PRO
LINUX SUSE OFFICE SERVER 30 zl
php solutions 29,80, hakin9 29,80.
Chociaz ze wzgledow prawnych dobrze raczej byloby sie wybrac do dobrej
czytelni i tam sobie poczytac, a ewentualne ciekawe numery kupic.
Ja mam jeszcze taki trik :-). W moim miasteczku jest sobie miejsce gdzie
mozna nabyc gazety wycofane juz ze sprzedazy. Zdaje sie ze sa to pisma,
ktore sie nie sprzedaly i tak np: numer PC World Komputer PRO z Systeworksem
2003 i NIS 2003 kupilem za 7 zl, PC Format numer sprzed 2 miesiecy ze
slownikiem jezyka niemieckiego za 4 zl. Duzo dosc numerow CD Action
widzialem za 7 zl. Zawsze to jakas oszczednosc ;-)

A tak w ogole to sorry za moje NTG ;-)
zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow