Re: Dziwne błedy, jak dla mnie przynajmniej :)

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:33:06 MET DST

Użytkownik "tezfakt" <tezfakt@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cabqof$f8f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mocy i lepiej trzyma napiecia np 5v - 4,97; 12v - 12,3

12,25 max przewiduje norma.

; 3,3V - 3,31V)

mam jeszce gorszy zasilacz, bo on wogole zadnych napiec w normie nie trzyma.
sprawdź:
1. memtest86 -> ze strony sciagasz go w zipie i masz program ktory utwozy Ci
dyskietke startową,ktora zrobi test ramu (program przaktycznie nie wymaga
obslugi)
2. napiecie rdzenia procesora - moje palomino 1700+ wymaga 1,75V zasilacz
dawał 1,70 - 1,68V
3. kondensatory na plycie wokól procka - jak spuchnięte i wycieka góra
"rdza" to nadaja sie do wymiany... wlasnie dzis wymienialem u siebie. przy
wylanych kondensatorach podniesienie napiecia w biosie na 1,8 (1,75 bylo
wtedy) spowodowalo ze nawet windows mial problemy sie odpalic! na nowych
znowuż musialem podniesc napiecie zeby sie odpalil. wyglada na to ze jest
ok. wlasnie robie testy...