Dziwne błedy, jak dla mnie przynajmniej :)

Autor: tezfakt <tezfakt_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 10:30:30 MET DST

Witam grupowiczów,

Mój komp coś ostatnio dziwnie się zachowuje, od wczoraj, a mianowicie jak
narazie wystąpiły 5 różnego rodzaju "zwisy" :

1. nagły reset i komp juz nie wstaje, czarny ekran monitor w trybie stand-by
2. nagły reset i bląd rom bios checksum error (zapisałem ponownie bios i
jest ok)
3. nagły reset i komp sie zatrzymuje na wyswietleniu wersji biosu grafiki
4. podczas pracy w Wxp, nagle wylacza sie monitor i komp nie reaguje
5. tak jak wyzej tylko monitor robi sie czarny, ale nie wylacza sie

No i co wy na to ?
Powiem tylko ze zasilacz wymienilem 2 miesiace temu z 300w codegen na 550w
qtec (wiem ze tez szit ale w porownaniu do wczesniejszego napewno ma wiecej
mocy i lepiej trzyma napiecia np 5v - 4,97; 12v - 12,3; 3,3V - 3,31V)
Procek i grafika chłodzona woda i temp obu nie przekracza 40st
Dysk rownez dobrze chłodzony.
Jakies pol roku temu wymienilem 2 kondensatorki na plycie bo sie
wybrzuszyły, co objawiało sie nagminnymi resetami, ale teraz wszystkie są ok
Nie mam zieleonego pojecia co podejrzewac o takie problemy (pamiec? płyta?)

Axp 1800+ (palomino), ECS k7vta3 (3.3), 256mb 2700 ddr, B4 80Gb, Gf2mx200
(tymaczasowo), SkyStar2 2.3

Zgóry dzięki za sugestie, wiem ze napewno ktos wie o co chodzi ;)
Pozdrawiam.