Re: Monitor 17", 19" w miare precyzyjne sformu³owane pytanie

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 17:30:01 MET DST

U¿ytkownik "frey" napisa³ w wiadomo¶ci >

>To by³ mój "cichy faworyt" na dzieñ dzisiejszy, ale jak ju¿
> wspomnia³em kineskop nie jest idealnie p³aski i s³ysza³em
> kilka razy ¿e: piszczy, w rogach ostro¶æ i geometria kuleje,
> i ¿e potrzebuje 5 minut ¿eby sie ekran ustabilizowa³ czy co¶.
> Ale s³ysza³em te¿ o nim bardzo du¿o pozytywnych opini,
> wiêc jak na razie jest najpowa¿niejszym z konkurentów

Z pocz±tku faktycznie tak by³o. Ale teraz jest ju¿ OK. Trzeba naprawde
chwili, zeby zauwa¿yæ ¿e nie jest p³aski. Osobi¶cie wolê to ni¿ dwie kreski
przez ekran ;)

> ? Móglby¶ ja¶niej?

Móg³bym. Po porstu wpina siê do³±czony kabel do monitora i wej¶cia USB w
kompie, instaluje MouScreen (te¿ w zestawie) i zapomina siê o menu OSD.
Regulacja wszystkich parametrów (a zw³aszcze geometrii) z poziomu windowsa
jest rewelacyjna. Precyzja odpowiada precyzji myszy a nie jak to jest
normalnie "klikniêciu" przycisku monitora, które nierzadko jest zbyt d³ugie
i niedok³adne. Menu MouScreen jest intuicyjne, imituj±ce 3D i banalnie
proste w obs³udze. A parametry zapisywane s± bezpo¶rednio w monitorze.

> Ciekawa propozycja, prezentuje siê ca³kiem,
> ca³kiem. Tylko co¶ z geometri± podobno nie tak.
> i na stronce www.bitcomputer.pl daj± mu 12 mies gwarancji,
> a u nich prawdopodobnie bêdê kupowa³. (ale mo¿e to pomy³ka,
> wiêkszo¶æ ma 36 mies.).

Mia³em okazje pracy na takim monitorze. Parametry odbiegaja nieznacznie od
Samsunga, a design to chyba nawet ³adnieszy... ;)
Obraz te¿ bez ¿adnych ale.

> Czy czê¶æ egzêplarzy spe³nia j±, a czê¶æ nie spe³nia
> w zale¿no¶ci od tego kiedy by³y wyprodukowane?

757DFX na pewno spe³nia TCO'99. 757MB wg strony producenta te¿ obejmuje
tylko ta normê.
Ale model 797MB (w tym momencie to chyba najwy¿szy model 17" Samsunga) ju¿
jest w TCO'03

BIT'owcy go nie maj± w tym momencie w cenniku, ale jak trzeba bêdzie to
pewnie sprowadz± ;)

Pozdrawiam, Wojtek H.