czarny ekran problem !!!

Autor: muLLigaN <mulligan_at_master.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 00:41:07 MET DST

witam

mam taki problem z komputerem ze co jakis czas (calkowicie nie wiadomo
kiedy) robi mi sie czarny monitor (komp chodzi, ale nie reaguje wogle na
nic - wciskanie num locka czy capsa nie powoduje nawet zapalania sie lampek
na klawiaturze). nieraz komputer chodzi caly tydzien i nic sie nie dzieje, a
nieraz co wlaczenie takie cos mam. popatrzylem na programie speedfan, gdy
wlonczam np. jakis film napiecie strasznie idzie w gore z 12.42 na np. 12.61
i jeszcze wyzej. co moze byc przyczyna takiego zachowania sie kompa?
procesor nie jest podkrecany (2500) , mam uzieminia i listwe
antyprzepieciową

pomocy!!!