Re: Kompletuję PC: SATA, LCD, UPS, itp.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_vqrn.arg.cy>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 23:39:19 MET DST

Proces Paszczak <szczapak@huga.pl> zwrócił błąd:

> 5. UPS
>
> Czym się różni np. Fideltronik od APC? Poza tym, że APC ma ładną obudowę ;)
> Cena porównywalna, zarządzanie niepotrzebne. Sprzedawca (ten zaufany)
> poleca Fideltronika, a mi się APC podoba :)

Tej samej klasy UPS Fideltronika bedzie sporo tanszy niz odpowiednik APC.
Napisz jakie modele Ci proponowal i ile chcesz na to wydac. Koniecznie
powinien miec uklad AVR (tansze APC tego nie maja) i mozliwosc
monitorowania prze kabel (to maja PRAWIE wszystkie).

Ja bym wybral Fideltronika, choc z APC tez nie mam problemow. Jesli wiecej
pieniedzy to Smart-UPS APC.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: ROT13 -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze