Re: LAPTOP - HASŁO NA HDD - JAK USUNĄĆ?

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 21:41:00 MET DST

User "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:2004061018093100@grush.one.pl

> Zakup kradzionego dysku. A w przypadku dysku z założonym hasłem,
> którego sprzedawca nie jest w stanie podać, zachodzi poważna
> obawa, że dysk pochodzi właśnie z kradzieży. Nawet, jeżeli tak
> nie jest, dla własnego bezpieczeństwa należy z zakupu takiego
> dysku po prostu zrezygnować.

Nie od Ciebie oczekiwałem odpowiedzi. :) "Mundi"
pewnie by nie wiedział jak odpowiedzieć na to
podchwytliwe pytanie, ale cóż... Skoro zrobiłeś
to Ty to zapytam Ciebie czy słyszałeś o dyskach,
np. IBM, na których samo się hasło uaktywaniało?.
Mój kolega tak miał, a, że dysk (laptop) był na
gwarancji to poszedł do serwisu i otrzymał drugi,
sprawny dysk. Morał z tego jest taki, że nie
wszystko co z hasłem to kradzione. :)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Arcydzieło to partia szachów wygranych matem."