Re: Kompletuję PC: SATA, LCD, UPS, itp.

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 11:56:18 MET DST

In the begining there were darkness. And then Paszczak, on czw 10. czerwca
2004 11:26 in article <ca99go$oi7$1@opal.futuro.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> 2. SATA czy ATA.
>
> Pytanie przewijało się na grupie, ale nie poza długimi dyskusjami nie
> znalazłem jasnej konkluzji (tylko widać było lekkie przechylenie szali
> na korzyść SATA)

Na pozostalych sie nie znam, ale w tej materii przeprowadzilem ostatnio
doglebna analize i wnioski sa nastepujace:
Na chwile obecna roznica w wydajnosci miedzy SATA a ATA jest prawie zadna
(bo z reguly dyski SATA to po prostu ATA z mostkiem zapewniajacym
kompatybilnosc z nowym standardem).
Jedynym przypadkiem, kiedy oplaca sie inwestowac w SATA jest kiedy planujesz
spiac kilka dyskow w macierz (RAID).

--
what's the number to 911?
pozdrawiam