Problem z USB 2.0 na Epox'ie 8RDA3

Autor: Tequila <pasko_at_konto.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 11:24:54 MET DST

Witam.
Plyta jak w temacie
w jaki sposób i jakie sterowniki mam zainstalowac aby uruchomic USB20?
Do tej pory kombinowalem z roznymi sterami i nic. mam teraz w menagerze
urzadzen info ze jest zainstalowane"USB Root 2.0" czy jakos tak, ale sprzet
ktory jest przystosowany do 2.0 dziala b. wolno -chyba z predkoscią 1.1.
moze w biosie jakies ustawienia na ktore nie wpadlem?

ps. komputer ww. nie jest podlaczony do netu wiec jakies windows update
odpada.
moge sobie teraz (z innego kompa) cos pociagnac tylko juz nie za bardzo wiem
co.

prosze o pomoc.

Tequila