Re: ceny

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 23:00:45 MET DST

In the begining there were darkness. And then Fosgate, on śro 9. czerwca
2004 21:53 in article <ca7prg$sdf$1@news.onet.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> allegro, czy
>
> A stać cię na tanie, często z wątpliwą gwarancją elementy ? Nie lepiej iść
> do sklepu i kupić gotowca ? Wierz mi, że taniej cię to wyniesie. Jeżeli
> zadajesz tak dziecinne pytanie to wnioskuję, że twoja wiedza na temat
> rynku podzespołów jest znikoma. Na Allegro i giełdach tylko czekają na
> takich jak ty (bez urazy).

No - to to chyba stwierdzenie troche przesadzone. Ja bym powiedzial, ze
optmalnym wyjsciem (o ile ma sie podstawowa wiedze) jest kupic czesci w
sklepie i zlozyc samemu. Jak kupi sie w jednym miejscu wszystkie/znaczna
wiekszosc czesci to z reguly mozna liczyc na rabat.
A druga rzecz - ze np w wypadku warszawskiej gieldy to sprzet i firmy sa tam
w wieksosci te same, ktore w tygodniu sprzedaja w sklepach rozsianych po
calym miescie.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam