Re: ceny

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 21:53:22 MET DST

> ...taniej mnie wyjdzie jak złoże sobie średniej klasy komputer z
allegro, czy
> na giełdzie?

A stać cię na tanie, często z wątpliwą gwarancją elementy ? Nie lepiej iść
do sklepu i kupić gotowca ? Wierz mi, że taniej cię to wyniesie. Jeżeli
zadajesz tak dziecinne pytanie to wnioskuję, że twoja wiedza na temat
rynku podzespołów jest znikoma. Na Allegro i giełdach tylko czekają na
takich jak ty (bez urazy).
RF