Użytkownik "Morph" <morphrz@NIESPAMUJ.tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ksbhpom2l1mt$.uwte54g3gy12$.dlg@40tude.net...
>
> Witam wszystkich, jestem nowy na grupie, mam nadzieje ze z moim problemem
> zwrocilem sie na dobra grupe.
> Padla mi w kompie jedna kosc pamieci 256 DDR, upalił sie jeden pin, pamiec
> jest na gwaracji wiec dalem ja do serwisu. Serwis po 3 tygodniowym
> przytrzymaniu uznał ze NIE uzna mi gwarancji, gdyz w kompie moglo nastapic
> jakies spiecie, zaczeli mi zarzucac ze byc moze wyjmowałem pamiec przy
> wlaczonym kompie (kretyni). Moim pytaniem jest to czy mogli mi nie uznac
> gwarancji ze wzgledu na upalony pin?
Serwis postąpił dobrze - to niemożliwe, żeby z winy samej pamięci po prostu
spalił jej się pin. Musiałeś miec jakieś zwarcie, może zasilacz coś
"pojechał", więc dlaczego producent pamięci miałby płacić za błędy Twoje lub
wady innych komponentów?
A tak z ciekawości - może napiszesz w jaki sposób ta pamięć się spaliła.
BTW - nie wiem czy wiesz, ale gdy normalnie wyłączysz komputer, ale nie
odcinając go od zasilania to na płycie ciągle jest prąd i nie wolno wtedy
wyciągać pamięci.
Received on Wed Jun 9 12:10:16 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Jun 2004 - 12:51:09 MET DST