Pamięć 256 DDR - upalony pin - gwarancja ?

Autor: Morph <morphrz_at_NIESPAMUJ.tenbit.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 10:14:38 MET DST

Witam wszystkich, jestem nowy na grupie, mam nadzieje ze z moim problemem
zwrocilem sie na dobra grupe.
Padla mi w kompie jedna kosc pamieci 256 DDR, upalił sie jeden pin, pamiec
jest na gwaracji wiec dalem ja do serwisu. Serwis po 3 tygodniowym
przytrzymaniu uznał ze NIE uzna mi gwarancji, gdyz w kompie moglo nastapic
jakies spiecie, zaczeli mi zarzucac ze byc moze wyjmowałem pamiec przy
wlaczonym kompie (kretyni). Moim pytaniem jest to czy mogli mi nie uznac
gwarancji ze wzgledu na upalony pin?

Z gory dziekuje za wszelkie pomocne wypowiedzi.

--
Pozdrawiam
Morph