Re: jeden szybszy, czy dwa wolniejsze.... prosze o opinie

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 09:53:19 MET DST

> musze zakupic kilka komputerow do prac w photoshopie, illustratorze,
quark,
> bazy danych+php+apache.
> charakter pracy oraz moje doswiadczenie (no i cena oczywiscie) powoduja ze
> procesor bedzie wystarczajacy ok. 700-800 mhz, ram 256-512mb. i tu sie
pojawia
> dylemat czy lepiej zeby byl to celeron + IDE, czy dual pII 350 + SCSI,
ktora
> opcja bedzie korzystniejsza system win2k. prosze o opinie.

Jeżeli nie będzie równoczesnych odwołań do na wielu dużych plików to
dysk IDE 7200 ATA100 będzie wydajniejszy od starych dysków SCSI
a chyba również tańszy.
Co do procesora to masz niewielkie wymagania celeron 800 będzie sporo
szybszy niż dual oparty na pII350. Może lepiej się zainteresować bardzo
tanim _nowym_ zestawem opartym na duronie1,6 GHz. Płyta +procek
ok 300 zł no i ogólnie dużo wydajniejsza maszyna z dużo wyższą
przepustowością pamięci ( DDR 266) ,celeron 800 i PII pamięci SDR 100,
słabsze celerony tylko SDR 66.

pozdrawiam
axell