Re: plyta pod celerona

Autor: user <zulff_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 22:29:31 MET DST

> Wydaje mi się że pomimo całej swojej "prostoty" Celek nie będzie chodził
bez
> wentyla, a jeżeli już to dosyć krótko. Ja miałem wentyl na procku nawet
jak
> miałem Pentium166 mmx ( czy ktoś to jeszcze pamięta ? ),
> Ja chciałem kupic całkiem niedawno Via-epia bez wentylka bodajże 533 mhz
na
> ddr 266.
> Płytka miniAtx (17x17) niezła sprawa - tylko że tego nigdzie nie mogłem
> dostać. Nawet komputronik który rzekomo ma to w swojej ofercie bezradnie
> [...]

rozwiazanie z procesorem via jest dobre ale celerona i pamieci do niego
2x128 juz mam, a najtanszy uklad na bazie via ma tylko jedno gniazdo na ram
i kosztuje jakies 400 zl (?) chyba lepiej bedzie jednak kupic plyte pod
celerona... pamietaj ez p166mmx zasilany byl napieciem 0.28 V, poza tym
radiatory byly do tego malutkie... ale ok, czy nie ma zadnych przeciwskazan
zeby procesor przystosowany do fsb100 spowolnic do np 66 mhz? i jaka plyte
wybrac ktoraby na to pozwolila i jednoczesnie pozwolila wyciagnac dalsze
kozysci ze spowolnienia w postaci obnizenia napiecia? caly zestaw nie bedzie
potrzebowal wiecej niz 150 W, czym to zasilac zeby nie generowac halasu ?