Re: plyta pod celerona

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 22:02:25 MET DST

Użytkownik "user" <zulff@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ca4s4t$ft5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jaka plyte glowna kupic pod celerona 1.7 ghz mozliwie najtansza bez agp,
> raid ale ze zintegrowana grafika i lan - ma dzialac stabilnie, chipset
> obojetnie jaki - wydajnosc nie ma najmniejszego znaczenia, ale taka zeby
> miala mozliwosc obnizenia fsb ponizej wartosci domyslnej (100 mhz) i
> regulacje napiecia w mozliwie szerokim zakresie (w dol), pytam bo
chcialbym
> zrezygnowac ze smigla na procesorze a przy standardowych ustawieniach moze
> pracowac niestabilnie i jak rozwiazac sprawe idealnie cichego zasilania -
> [...]
Wydaje mi się że pomimo całej swojej "prostoty" Celek nie będzie chodził bez
wentyla, a jeżeli już to dosyć krótko. Ja miałem wentyl na procku nawet jak
miałem Pentium166 mmx ( czy ktoś to jeszcze pamięta ? ),
Ja chciałem kupic całkiem niedawno Via-epia bez wentylka bodajże 533 mhz na
ddr 266.
Płytka miniAtx (17x17) niezła sprawa - tylko że tego nigdzie nie mogłem
dostać. Nawet komputronik który rzekomo ma to w swojej ofercie bezradnie
rozkłada ręce.
Pozdrawiam
MariuszH