Re: Epson R300 - pomocy!

Autor: kruszec <kruszec_at_op.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 20:26:38 MET DST

> Chodzi mi o to co i po co resetowałeś.

resetowalem, bo gdzies w interku czytalem ze ta drukara ma liczniki
wydrukow, pewnie jak kazda ;-)
no i w sumie nie wiem, czy taki reset biosu pokasowal liczniki ;-(.
a wogole to musialem zresetowac, bo wyskoczyl mi na jednej drukarce "general
error". bylo to na pewno spowodowane zalaniem - jeden kardridz mi puscil.
zresetowanie pomoglo - wydrukowalem jeszcze po tym okolo 2000 plytek. i
potem ni z tego ni z owego drukara nie przyjmuje tacki z CD.
a to, ze stalo sie tak tez z druga drukara utwierdza mnie w przekonaniu ze
pewnie jakis licznik zadzialal.
panowie z serwisu wezma i skasuja kombinacja klawiszy ten licznik, skasuja
mnie na jakies duze pieniadze i wszyscho. najgorsze jest to, ze nie mam
czasu na oddanie drukarek nawet. ;-(
pozdrowionka