Re: Wymiana kondensatorów na p³ycie g³ownej.

Autor: Irek <hylosWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 20:23:40 MET DST

> To przy³ó¿ do kondenstatora np. 6.3V napiecie 12V (zgodnie z tym
> co piszesz kondensator powinien bys zasilony prawie optymalnie
> dla procesu formowania).
> Chetnie dowiem sie jaki uzyskales efekt :)

nie rozumiem dlaczego mam przykladac 12 V do kond 6,3 V, wydaje mi sie ze
mylisz prace z procesem formowania. polecam ksiazki z elektrotechniki - ale
nie z technikum. To ze formowanie moze nastapic to nie oznacza ze tak
nalezy uzytkowac kondensatory bo wtedy w katalogach nie podawanoby kond na
napiecia tylko na F i na kg