Re: Telefon w windows a przekaz na żywo - pytanko :)

Autor: Kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 13:37:45 MET DST

Użytkownik ">netoperek<" <netoperek2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ca3fk7$596$1@inews.gazeta.pl
> Planowałem podłączyć się do modemu i użyć kompa jako
> telefonu, ale troszkę nie pasował mi ten przesył głosu w formie
> rozmowy telefonicznej.

Musisz sam przetestowac. Tylko to ma byc na zasadzie rozmowy ze
studiem czy jednostronnego przekazu? Bo jesli uzyjesz skype'a to
bedziesz mial zdecydowanie lepsza jakosc dzwieku ale moga byc
lagi troche przerywac... przy polaczeniu tel masz gorsza jakosc
ale wieksza pewnosc.

> Przeczytałem sobie na temat tego programu, i
> myślę że pomogłeś mi znaleźć czego szukałem. Ale czy mógłbyś mi
> jeszcze pomóc? Mianowicie czy mógłbyś mi powiedzieć jak podłączyć
> mikser pod komputer. Jako urządzenuie AUX czy jako mikrofon i
> słuchawki równocześnie? Czy to trzecie wyjście na karcie dźwiękowej
> jest do urządzenia wej/wyj czy tylko wejścia lub tylko wyjścia ?

na karcie masz gniazdka :
-wyjscie (out)
-mikrofon
-wejscie (line in) czyli jak to nazywasz AUX

Jesli chcesz podlaczyc sam mikrofon to wetknij go w gniazdko
mikrofon, ale uzywasz miksera ktory jak sie domyslam ma
wbudowany przedwzmacniacz wiec podlacz go do line in.
Potem w windowsie w ustawieniach nagrywania wybierz odpowiednie
wejscie do ktorego sie podlaczyles.

Swojego rozmowce bedziesz slyszal z wyjscia wiec tam podlacz
sluchawki (pewnie tez przez mikser?)

to by bylo chyba na tyle
pozdr