Re: Telefon w windows a przekaz na żywo - pytanko :)

Autor: >netoperek< <netoperek2.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 06:34:15 MET DST

hmmm... zapomniałem napisać tego, ale widzę że domyśliłeś się o co mi chodzi.
Tak. Planowałem podłączyć się do modemu i użyć kompa jako telefonu, ale
troszkę nie pasował mi ten przesył głosu w formie rozmowy telefonicznej.
Przeczytałem sobie na temat tego programu, i myślę że pomogłeś mi znaleźć
czego szukałem. Ale czy mógłbyś mi jeszcze pomóc? Mianowicie czy mógłbyś mi
powiedzieć jak podłączyć mikser pod komputer. Jako urządzenuie AUX czy jako
mikrofon i słuchawki równocześnie? Czy to trzecie wyjście na karcie
dźwiękowej jest do urządzenia wej/wyj czy tylko wejścia lub tylko wyjścia ?

Dzięki za odpowiedź :)

Trajan Zdrenka vel netoperek