Re: Jaki skaner?

Autor: mosciak <moscio_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 00:44:58 MET DST

> Microtek ScanMaker 4850
> Microtek ScanMaker 4900

to juz kwestia policzenia kasy ale ja raczej wole serie 5xxx znajdziesz 5600
za ok 450zl imo to lepszy wybor ale i te sa ok.

> Epson Perfection 1260 Photo

tanio i dobrze.

> Epson Expression 1670

bardzo dobrze ;)

> Epson Expression 1670 Photo (ten trochę chyba za drogi)

to juz przesada w zasadzie niwiele to wnosi

> Jak to jest w praktyce z tą rozdzielczością? Czy deklarowane 4800 dpi jest
> praktyce lepsze od 1600 dpi.

o ile to roszdzielczosc optyczna to im wieksz tym lepsza. w normalnej kasie
pojawiaja sie teraz modele 2400 ale co do jakosci to jeszze nie wiem za
dokladnie. ostatecznie samo dpi to nie wszustko i pozostaje jeszcze
sprawdzis gestos optyczna. im wiecej tym lepiej ale znaczenie to to ma tylko
do zdjec barwnych

> I ogólne pytanie: co znaczy 1600x2400 dpi lub 1600x3200 dpi? Czy oznacza
> rozdzielczość poziomą i pionową?

tak, imo.
ta wiksza to zupelne nieporozumienie ;)

mosciak