Re: Formatowanie dysku

Autor: Grzegorz Domagala <grzegorz_at_spam.trap.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 22:13:59 MET DST

Loo <monsterjojo@nospam.op.pl> napisał:

> Nie chodzi mi o to, zeby program dawal mi taka informacje, tylko zebym ja
> mogl sam ustalic, od ktorego sektora partycja ma sie zaczynac i na ktorym
> konczyc przy jej tworzeniu. Moze niezbyt fortunnie sie wyslowilem w
> pierwszym poscie.

A wiec potrzebujesz nie programu do formatowania tylko do partycjonowania -
np. fdisk (niestety jest dosc przyciezki w uzyciu... cfdisk jest zdecydownie wygodniejszy)
Tylko mala uwaga - AFAIK nie mozna rozpoczynac partycji od dowolnego sektora - kazda
partycja musi miec calkowita liczbe cylindrow.
Z drugiej strony - po co ci ta informacja?
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata@chello.at i niezapomnij dodac