Re: czym smarować wentylator?

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 14:40:35 MET DST

Dnia 2004-06-07 14:02, Użytkownik Marco napisał(a):
> Chyba żartujesz - oleje jadalne po pewnym (i to krótkim) czasie zamieniają
> się w "maź" co działa gorzej niz gdyby był bez niczego.
> Olej jadalny jest do jedzenia, a nie do smarowania urządzeń.

moze i tak jest jak mowisz... ale dziala i to juz sporo czasu.
poza tym rozebranie wiatraczka, wyczyszczenie i przesmarowanie go
ponownie nie zajmuje wiele czasu i nie jest raczej uciazliwym zajeciem
(a to do tego, ze napisalem wczesniej, ze uzywalem takiego rozwiazania w
przypadkach "braku laku"). a wyksztalcenie mam techniczne (i znam sie
troche na maszynach, smarach itp.).

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834